vrijdag 28 december 2012

DE FOTO VAN: Lisanne


Photobucket

Vorige week deed ik een oproepje waar massaal door jullie op werd gereageerd. Ik kreeg een heleboel prachtige foto's en prachtige verhalen in mijn inbox.

De komende tijd zal ik ongeveer een keer per week ''De foto van'' plaatsen. Uiteraard mogen jullie allemaal nog steeds je foto insturen, graag zelfs! Wie weet zie je je eigen foto terug op yourlifestyleguide.nl met een link naar je eigen site of blog.

De eerste ''De foto van'' staat in het teken van de foto van Lisanne.

Lisanne ging in haar uppie naar Thailand om vrijwilligerswerk te doen (hoe stoer?!). Samen met een groepje andere vrijwilligers is ze een weekendje naar Bangkok gegaan, waar ze deze foto heeft gemaakt.

''Deze foto straalt voor mij het ultieme reisgevoel uit! Hij is in Thailand gemaakt. Ik vind het zo mooi om te zien hoe intens blij deze man lijkt te zijn''.

Waarom vind je Thailand bijzonder?

''Thailand wordt het land van de (glim)lach genoemd en is daarom mijn favoriete vakantiebestemming. Het is een heerlijk land, waar de mensen heel vriendelijk, vrolijk en tevreden zijn. Bovendien vind ik de cultuur en natuur prachtig en je kunt er heerlijk eten. Een perfecte vakantiebestemming dus, maar ook een aanrader voor vrijwilligerswerk.'' 

Wat een prachige foto vind ik dit! Lisanne heeft nog veeeeel meer bijzondere foto's gemaakt. Deze vind je hier

Wat vinden jullie van deze foto?



16 opmerkingen:

  1. Mooie sprekende foto!
    Je ziet goed de emotie wat de foto zo levendig maakt! Leuke blog ook =)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie foto, de emotie spat er vanaf!! Ik ben benieuwd naar de komende foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige foto! Ik zou heel graag een keertje naar Thailand willen, lijkt me een heel mooi land.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, inderdaad mooie foto zeg! Zijn lach spreekt boekdelen...

    With Love,

    Joy
    justlikesushi.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige foto! Lijkt me ook een geweldige ervaring.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja mooie foto! Leuk item op je blog Jolien =)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super leuke foto! Dit is echte beeldtaal!
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldige foto! Lijkt me ook heel gaaf om vrijwilligerswerk in een land als Thailand te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat prachtig! Die man straalt echt helemaal! Met recht het land van de lach!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuk! en tof initiatief. Foto's kijken is altijd leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een toffe foto, Thailand lijkt me geweldig :) En wat een leuk idee om hier blog posts aan te wijden! :D

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
top