zondag 13 februari 2011

Memories: My favorite travel shots


















Een echte reisverslaafde, dat ben ik. Ik ben echt zo bevoorrecht dat ik al zoveel mooie plekken op de wereld heb gezien. Het hele jaar spaar ik al het geld dat ik verdien op, zodat ik minstens een maand kan rondreizen door een bijzonder land. Van Dubai tot New York, van Hong Kong tot Cambodja, van Spanje tot Vietnam, van Bali tot Thailand en zo kan ik nog wel even door gaan.

Ik heb op mijn blog al een reisverslag + tips van Bangkok (zie hier) en Dubai (zie hier) geplaatst en in de toekomst wil ik dit voor meer plekken die ik heb bezocht gaan doen. Ik merk dat ik telkens weer uren zoet ben met het mailen van vrienden, kennissen, collega's  en kennissen van kennissen (ja echt!) om ze van tips te voorzien als ze een bepaalde reis gaan maken. Ik vind dat echt ontzettend leuk om te doen dus ik ga het ook met jullie delen!

In deze post deel ik mijn favoriete foto's met jullie. Ze zijn allemaal onbewerkt, puur natuur (met uitzondering van de eerste en de laatste foto). De kleuren en de sfeer zijn precies zoals ik ze op die plek vast heb gelegd. Geniet mee!

22 opmerkingen:

  1. Heerlijke en prachtige mooie foto´s. Ik heb zin om nu een vlucht te pakken haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw die met die boom en lappen kleren!
    Intrigerend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw, ik heb nog niet zoveel van de wereld gezien maar dat komt nog wel hoop ik. Heel gaaf!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! Ik hou ook van Aziƫ, mooie foto's :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Thanks voor je lieve comment! Wat een super leuke blog heb je! Echt prachtige foto's! Reizen is echt geweldig, ben vorig jaar naar de watervallen van iguazu geweest in Argentinie, een van de wereldwonderen. Zo bijzonder!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. You go girl! Reizen is the best. Zie dat je ook in Hong Kong bent geweest! Algemene tips? Kledingadviezen? Ik ga in april!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Aaaaaaah! I love Hong Kong!!! <3
    Wat cool dat je zoveel plekken hebt bezocht! En bedankt voor de Dubai-fotos =))

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt prachtige foto's. Ik ben ook een reisverslaafde! Heb vroeger over heel de wereld gewoond en ga nog steeds zo vaak mogelijk weg!X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. thanks voor je lieve comment!
    ik heb ze gekocht bij een winkeltje in amsterdam ze zijn van het merk ideal voor maar 20 euro:D
    x amber

    BeantwoordenVerwijderen
  10. me gusta mucho tu blog!!
    me encantan las fotos son una auntentica pasada, nueva seguidora!!

    http://elbasaez.blogspot.com/
    http://beyourselfp.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hihi dankjewel :)
    Ik spaar nu voor een rondreis Amerika!

    Die eerste foto doet me echt denken aan een koektrommel, vol met mensen. Die foto met de boom vol met kleding is ook gaaf, heb jij enig idee waarom ze dat doen?

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. nou thanks om ons allen depressief te maken met je pics.:(
    Haha nee jk! Ziet er echt prachtig uit! Ik wou dat het alweer vakantie was:)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow je foto's zijn geweldig mooi! Zou tof zijn er meer over te horen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk zeg!
    Ook leuk die reistips, mama zei net dat ze naar Thailand wil in de vakantie hihi ;)
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. OH WAUW, wat leuk en wat een mooie foto's! Als ik tijd heb ga ik je reisverslagen lezen! Je bent een mooi meisje!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie foto's, krijg echt zin om te gaan reizen! Ik kijk uit naar je reisverhalen en tips :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. yes! thailand! the fabric wrapped around the tree! i love to travel. you have lovely taste.

    http://fashionbater.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ben jaloers op je!
    Wat heb jij al veel mooie plekken gezien zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ouff.... I love Hong Kong, and Cambodia, and Thailand, and Bali of course -its my home...
    http://sepatuholig.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
top