zondag 24 juli 2011

The Perfect Sunday









Het is alweer even geleden dat ik een persoonlijke update plaatste. Ondertussen zit ik in Malaga bij mijn ouders en ben ik vanuit hier aan mijn scriptie aan het schrijven omdat ie toch niet niet helemaal perfect is. Over een week gaan mijn vriend en ik verhuizen en daarna vliegen we naar Dubai en Thailand. 

En vandaag? Vandaag is het zondag en doe ik niks. Helemaal niks. Uitslapen, genieten van het uitzicht. Voetjes in het water. Ontbijten aan de boulevard en een duik in de zee. Dan weer lekker naar huis, zwemmen, lezen, aan mijn kleurtje werken (ik ben nog zo wit!!) en wijntjes drinken. Ik geniet en hoop dat de regen bij jullie in Nederland wat minder heftig is.
Tot snel!

14 opmerkingen:

  1. oh wat heerlijk! het weer hier is schijt, heel veel regen en het is net zo warm als in januari: 13 graden. hoera!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt zeker als een perfecte zondag! Have fun!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een fantastisch huis zeg! Wonen ze daar het hele jaar of is het een vakanteihuis???
    Ben wel jaloers op jouw weer, hier is het alleen maar regen.
    Ben erg benieuwd hoe je nieuwe huis eruit gaat zien!!! Heb je het gehuurd of gekocht, snel foto's maken!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet eruit als een waar paradijsje, geniet er lekker van :)

    momenteel regent het eindelijk ff niet hier in nederland :P!!

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @toothfairy ze hebben een huis in Spanje waar ze gedurende het jaar heel veel zijn, maar dit is het huis van kennissen omdat hun eigen huis deels is verzakt na een onwijze regenbui (nogal rot voor ze). Ons nieuwe huis is huur! Eerst maar eens een jaartje het samenwonen testen en misschien willen we volgend jaar ook nog rdam verruilen voor adam, dus dit is de beste optie! Ik ga zeker snel foto's maken! Volgende week! Wat een ontzettend mooie keuken heb je trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw dit klinkt echt als de meest relaxte zondag ever, en dan die foto's erbij.. my god, jaloers! Geniet ervan meis!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat geweldig! heerlijke foto's zeg, veel succes met je scriptie en veel plezier ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat noem ik eens vakantie houden zeg! Veel plezier naar Dubai en Thailand en succes met je scriptieee <3

    xx http://icepandora.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw! Prachtige foto's! Succes met je scriptie :) Yours Truly, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heey meid.

    Bedankt voor je reactie...
    Hopelijk helpen de tips...
    En geniet van het weer want hier in Holland is het bagger-weer....
    Wat ben ik jaloerss op jou...!!

    Fijne vakantie...Byee

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ah wat heb jij toch een gweldige leventje! Zo jaloers ben ik nu, haha
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow, looks like such an amazing place! I would have loved to stay there forever! xoxoxoo

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Perfect is een understatement aan de foto's te zien. Heerlijk zeg, en wat een fijne vooruitzichten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh supervet!
    Wowie, haha nou jouw plaats in Spanje ziet er wel 1000000x beter uit dan waar ik verbleef, maar ik mag niet klagen ^^
    Ik ga in Thailand eerst naar Bangkok, en daarna naar allemaal verschillende plaatsjes, dan eindig ik weer in Bangkok en ga ik terug naar Nederland!
    Ben je al vaker in Thailand geweest? (:

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
top