vrijdag 5 oktober 2012

Persevent: lancering Fashionchick pump @Shoe Club Rotterdam

















Leuk die persdingetjes. Maar dan wel als ze in Rotterdam zijn. Zo-veel dingen vinden plaats in Amsterdam. En voor een fulltime werkende dame is het lastig om na werktijd nog eens naar Amsterdam te sjeesen.

Dus nu iets leuks in Rdam. De lancering van de nieuwe Fashionchick pump. Mooi! HOOG! haha. Nuria, een lezeres was gezellig mee (zij heeft ook een blog, go find it!) en op het event zelf waren allemaal andere gezellige meiden aanwezig, waaronder de lovely Lin.

Cocktailtje, sushi, muziekje erbij. Ja een geslaagde avond. Special thanks Miss Publicity, Shoe Club, Diederik (ja,ja, daar ben je dan ;) ), Jorien en Nuria! 

p.s. aaaah mijn haar is zo kort! Oh, en ik kijk gek op de laatste foto. Maar mijn fotopartners stonden nou eenmaal beter op dit exemplaar, dus dan ben ik heel loyaal he? Ookal sta ik op een andere foto beter. Lief he? Ja vind ik wel.


21 opmerkingen:

  1. Ik vind je haar mooi zo! En wat een gave pumps :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een toffe pumps! Wel erg hoog inderdaad, haha. Mij was het niet eens opgevallen dat je haar korter was, dat zag ik pas toen ik je p.s. las! Het staat je goed hoor. Mooie foto's! En, wat zat er in de goodiebag?!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, leuk! Helaas kon ik er niet bij zijn! Hopelijk zien we ons nog eens tijdens een event!


    With Love,

    Joy
    justlikesushi.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het was heel gezellig! Zeker een geslaagde avond!! Thanks nogmaals voor de uitnodiging! En wat heb je leuke foto's gemaakt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind je haar juist super mooi zitten! Dat viel me namelijk al gelijk op bij de eerste foto. En die pumps zijn hooooog, maar wel heel mooi. Heel geslaagd voor een zitavondje. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er heel leuk uit! En de schoenen ook ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Shoes! <3
    Lief dat je een lezeres hebt meegenomen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo leuk! Ik wil ook altijd nog eens naar zo`n event!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk! En zat er dan ook een paar van die mooie schoenen in de goodiebag!?;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind je haar ook mooi. Ziet er gezellig uit! Ben ook benieuwd naar die goodiebag!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Was leuk om je te ontmoeten!
    Een fijn weekend!
    Liefs,
    Jony

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hee, dat ziet er uit als een geslaagd avondje! Ik vind je haar juist super leuk. Het viel me meteen op dat je je haar in een staart had. Ik volg je nu al super lang en volgens mij heb ik nog nóóít een foto van jou met je haren vast gezien. Moet je vaker doen, staat super mooi :)!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Altijd gezellig, zulke persuitjes. Zeker als er allemaal bekenden zijn! Die pump sla ik even over, mij te hoog. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat gezellig zeg! :) Leuke foto's! :) X Volgende keer wil ik wel mee .. haha

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Kort? Het ziet er toch super verzorgd uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind je haar juist heel mooi zo! Leuke foto's verder :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
top