zaterdag 6 oktober 2012

Mexico Travel Memories



























Op deze regenachtige zaterdag neem ik jullie weer even lekker mee naar Mexico. Ik bedacht me opeens dat ik helemaal niet met een heel positief gevoel terug kijk op Mexico, omdat ik daar aan het eind van de vakantie zo ontzettend ziek ben geworden en daar in Aruba en in Nederland nog steeds last van had.

En dat is niet eerlijk. Want Mexico was zo leuk en Mexico is zo mooi! En dat ik ziek ben geworden was gewoon toeval, dat had ook in Thailand kunnen gebeuren en ligt niet perse aan Mexico. Dus ik zat lekker op zaterdagochtend door alle vakantiefoto's te spitten en kwam nog een heleboel mooie plaatjes tegen die nog niet op mijn blog hebben gestaan (en foto's die er wel hebben gestaan maar gewoon de moeite waard zijn om nog een keer te laten zien). Ja, Mexico is een fantastisch land. Met leuke mensen, mooie natuur, helder blauwe zee en heeeeerlijk eten.

Wie van jullie is ooit in Mexico geweest? Hoe hebben jullie Mexico ervaren?


35 opmerkingen:

  1. Heerlijk om foto's van zonnige vakanties terug te kijken op een regenachtige dag! Ik ben nog nooit in Mexico geweest maar zou er dolgraag een keer naar toe gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg herkenbaar voor mij. Ik ben al twee keer in Mexico geweest maar mijn foto's zijn lang niet zo mooi als die van jou

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben er nog nooit geweest maar weet nu zeker dat ik ook ooit een keer wil gaan! Wat zijn die foto's toch mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als ik naar je foto's kijk wil ik meteen mijn koffer pakken. Ja, Mexico staat op het verlanglijstje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoe mooi is het daar ... ik ben jaloers ook u hotel zag er precies beeldig uit ! Jaloers !!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow! What kind of a camera are you using! I have never been to Mexico but I so desperately want to go. Thank you for your post, I got to live through your adventures.

    I hope you have time to check out my new blog. www.19rivoli.com

    Much love,

    James

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Reacties
    1. http://yourlifestyleguide.blogspot.nl/2012/04/camera-secrets-revealed.html

      Verwijderen
  8. Ik zou heel graag nog eens naar Mexico gaan binnenkort! Super mooie foto's, wordt er jaloers van!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De zee daar is zo mooi. Ik krijg helemaal zin om terug te gaan. Prachtig land!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie foto´s en vindt je blauwe jurkje met het hoedje zo leuk staan

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Tuurlijk, hey.. Zitten we in de keiharde regen, plaats jij DIT!
    Daar kan ik nu alleen maar van dromen! (en dat doe ik ook maar al te graag)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Op zo'n dag is het perfect om zulke foto's terug te kijken. Fijne en mooie foto's! Helaas ben ik er nog nooit geweest, maar zou er best wel graag een keer naartoe willen gaan als ik deze foto's zo zie. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijk vakantiefoto´s terug kijken als het regent :) Mexico lijkt me prachtig, ben er helaas nog nooit geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh wauw, dat is ook mijn favoriete bezigheid op regenachtige dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heerlijk zeg. En in het kader van holiday memories: afgelopen zomer ben ik met Eliza was Here op vakantie geweest (super) en ze hebben nu zo'n heerlijk filmpje gemaakt om bij weg te dromen zag ik gister, krijg echt het gevoel weer terug! Hier kun je 'm bekijken: http://vimeo.com/elizawashere/eliza

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik ben in Playa del Carmen geweest. Prachtig strand, de blauwste zee en heeerlijk eten idd! Mooie foto's meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nog nooit geweest, maar door jouw verhalen en foto's spreekt het land me wel enorm aan. Pracht foto's heb je uitgekozen om hier neer te zetten. Een aantal kunnen er zo in een reisboekje!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Looks wonderful!
    Wil er graag heen! Is het wel over veilig?

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw, wat een prachtige foto's maak je toch altijd! En wat een prachtig land is Mexico! Het trok me nooit zo, maar ik heb me er dan ook nooit zo in verdiept, maar na het zien van deze foto's staat Mexico ook in mijn 'landen-waar-ik-nog-naar-toe-wil'-lijstje!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. ik ben er drie maanden geweest om Spaans te leren. Het was fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik ben er nog nooit geweest, maar wil wel heel graag! Wat een super foto's!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw wat lijkt me dit een fantastisch land! Ik zou er graag een keer heen willen, ben er helaas nog nooit geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heerlijke en prachtige foto's! Ik vond Mexico ook een prachtig land:)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wauw prachtige foto's! Ziet er uit als een super reis!
    xoxo
    www.lesismoreblog.com

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ah dat ziet er prachtig uit! Nog nooit geweest maar het staat wel op het lijstje! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ja twee keer Mexico mogen bezoeken, maar zou graag ook eens zo'n rondreis maken. Moet ik je maar eens over ondervragen, vond je het net zo veilig als in Thailand?

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Telt een tussenlanding ook. Haha! Nog nooit geweest maar na al deze plaatjes ben ik zeker benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een prachtige foto's! En wat heb je een leuke vriend :)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wauw! door deze foto's wil ik nu ook wel naar mexico haha

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Mexico was ge-wel-dig! Super mooie plaatjes hee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. I think this is among the most sіgnificаnt info for me.
    Αnd i am glad reаding your articlе.
    But wanna remarκ on few general things,
    The web site style іs іdeal, the articles is reallу greаt :
    D. Gooԁ job, cheeгs

    My blog post oslo travel guide

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ηowdy! I coulԁ haνe sworn
    ӏ've been to this website before but after browsing through some of the post I realized it'ѕ
    nеw to me. Anуwаys, I'm definitely delighted I found it and I'll be boοk-marking and checking back oftеn!



    My homeрage :: thailand travel guide book

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
top