zaterdag 25 mei 2013

BEAUTY: Glossybox mei 2013


 photo IMG_9723_zps6843a3a0.jpg

 photo IMG_9738_zps19d14088.jpg

 photo IMG_9741_zps04b75ba4.jpg

 photo IMG_9752_zpsd316f1b8.jpg

 photo IMG_9758_zpscb3f619f.jpg

 photo IMG_9767_zps72733b12.jpg

 photo IMG_9771_zpsaf41580f.jpg

 photo IMG_9774_zps882edb20.jpg

 photo IMG_9776_zpsb869ad8f.jpg

 photo IMG_9779_zpsb2771285.jpg

In mijn vorige post kon je (en kan je nog steeds) een Glossybox winnen. In veel mailtjes vertelden jullie nieuwsgierig te zijn naar de Glossybox. Daarom deze maand weer een keertje een review!

De Glossybox van mei staat in het teken van de zomer. Beetje jammer dat het buiten met bakken uit de lucht komt, maar hé, daar kunnen ze bij Glossybox ook niet veel aan doen.

Deze maand zijn 4 van de 5 producten fullsize en eentje is sample size, goede deal dus!

Het enige sample product is een cremegel (dus gewoon een soort bodylotion?) van Ahava. Deze gel ruikt echt HEER-LIJK. Ik durf hem niet op mijn hele lijf aan te brengen vanwege mijn extreem gevoelige huid, maar op mijn handen is hij in ieder geval heel erg fijn. Ik zit as we speak de hele tijd aan mijn handen te ruiken ;)

Ook in de box zit een conditioner van Gliss Kur (komt goed uit want die ik nu van Nivea heb is bijna op, dus ik ben benieuwd naar deze) en een douchegel van Anatomicals die een beetje naar rozen ruikt.

Het nagellakje is een klein beetje een tegenvaller voor mij. Hij lakt heel fijn en droogt snel en het formaat is ontzettend handig, maar het kleurtje is niet echt mijn ding. Op het kaartje staan roze en rode kleurtjes, maar dit is meer een soort zilver. Ik kan me wel voorstellen dat het leuk is als glitterlaagje over een felle, matte nagellak!

Absoluut een nieuwe favoriet is de lip blush van Jelly Pong Pong. Het is geen lipstick, geen lipgloss en geen balsem, maar een beetje alles in één. Ik draag eigenlijk altijd iets op mijn lippen, maar vind lippenstift zo'n gedoe. Deze lip blush is makkelijk aan te brengen en heeft mooie pigmentatie. Bovendien voelt het echt alsof je een verzorgende lippenbalsem op hebt. Ja ik ben enthousiast!

Je kunt de Glossybox van mei zelf ook nog bestellen tot het einde van de maand.

Wat vinden jullie van Glossybox?


7 opmerkingen:

  1. Glossybox vind ik super. De lipbalm valt mij wat tegen maar ik heb er zelf twee van Clinique. Dat zijn echt ontzettend fijne potlode. Heb een gewone en eentje van de Intense lijn. Top!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die lip blush lijkt me erg fijn! Fijn producten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijne producten inderdaad! heb je ook wel eens gehad dat hij tegenvalt?

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
top