vrijdag 5 april 2013

TRAVELER Niemand kent de wereld beter


 photo IMG_8649_zps4116a991.jpg

 photo IMG_8648_zps11b88976.jpg

 photo IMG_8653_zps7097daa1.jpg

 photo IMG_8656_zps52b0a116.jpg

 photo IMG_8652_zps8ed84278.jpg

 photo IMG_8647_zpsc1df3d43.jpg

 photo IMG_8126_zps3721ae47.jpg

 photo IMG_7202_zpsdf8df9bd.jpg

Sinds kort lees ik de Traveler. Ik kocht hem wel eens op het vliegveld voor een lange vlucht, maar op de een of andere manier overwoog ik nooit een abonnement. Nu mijn collega een abonnement heeft afgesloten en heel lief de nieuwste nummers aan me uitleent, heb ik besloten ook zelf een abo af te sluiten.

De Traveler is een heerlijk tijdschrift met prachtige foto's en mooie reisverhalen. Met de voor de hand liggende bestemmingen, maar ook veel bestemmingen die je zelf niet snel verzint. Zo kom je nog eens op een nieuw idee. Met de Traveler droom ik weg op de bank en waan ik me in een ver land. Het is echt een prachtig tijdschrift. Als ik zelf een tijdschrift zou mogen maken, dan zou het er zo uitzien.

Voor 14,95 heb je nu een jaarabonnement op de Traveler. Ook leuk als cadeautje voor iemand die van reizen houdt!

Lezen jullie wel eens reistijdschriften? Hebben jullie tips?

15 opmerkingen:

  1. Ja ik lees dit blad ook! Zulke mooie foto's!
    En ook leuk omdat je de oude nog eens na kunt lezen voor inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt me een leuk blad! Nog nooit gelezen, dus ga 'm binnenkort een keertje kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaaa ik heb deze ooit als abbo gekregen van een vriendin. Prachtig blad.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die kende ik niet eigenlijk, ziet er mooi en inspirerend uit. Daar zou ik ook uren mee zoet zijn... Lekker wegdromen bij al die verre bestemmingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb er ook een abonnement op, heerlijk blad inderdaad :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie afbeeldingen in het tijdschrift! Ziet er echt heel leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaaf zeg! Ik kende dit tijdschrift nog helemaal niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er erg goed uit, misschien neem ik ook wel een abonnement! Kan ik ook lekker op de bank wegdromen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jaa ik ben ook fan van de Traveler. Echt een geweldig mooi tijdschrift!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik lees de traveller ook vaak, heerlijk blad. Weet nog goed dat ik die vroeger bij de dokter las, die lag daar vaak :p

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooi tijdschrift, heerlijk om bij wegdromen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. heel erg leuk! niet dadelijk iets voor mij, maar wel bedankt voor de tip! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb al bergen bladen door mijn werk, kan er niet nog eentje bij hebben. Maar het lijkt me een mooi magazine! Blader 'm wel een keer bij jou door, goed? Ben wel nieuwsgierig!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. dat is niet veel geld een jaarabo. Maar ik niets voor mij. Mijn vriend houdt niet zo van reizen van die soort, meer van luie reizen.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
top