woensdag 16 januari 2013

INTERIOR: Yankee Candles (met kortingscode voor lezers!)


Photobucket



Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Sinds een paar dagen kan je geen stap in mijn huis zetten zonder het gevoel te hebben dat je in een kaarsenwinkel bent. Want ooooh boy, wat ruikt mijn huis lekker.

Ik had op verschillende blogs al artikelen over Yankee Candles voorbij zien komen. Nieuwsgierig was ik ondertussen wel, dus wat een goede timing was dit pakketje van Sensational Home.

Mijn eerste kennismaking met Yankee Candles en ik ben verliefd. Wat een heerlijke geuren. Toen de buurvrouw het pakketje aan me gaf kon ik ondanks al het verpakkingsmateriaal aan de doos al ruiken dat er iets heeeeeel lekkers in zat.

In het pakket zaten een aantal nieuwe geuren, o.a. ''A Childs Wish'', ''Waikiki Melon'', ''Paradise Spice'', ''Turquoise Sky'' en ''Black Coconut''. De waxtarts om op een brander te leggen hebben ruim 8 branduren en kosten maar 1,60,- De kleine kaarsen (15 branduren) zijn 2,50 en de kaars in jar kost 12,70,- maar daar heb je dan ook 24-40 branduren voor.

Op Sensational Home vind je een uitgebreide keuze aan Yankee Candles. Er is nu sale op de kerstgeuren en speciaal voor jullie heb ik een kortingscode van 10% Gebruik hiervoor ''yourlifestyleguide''. De code is twee weken geldig.

Bestellen maar!

Hebben jullie al ervaring met Yankee Candles?

30 opmerkingen:

  1. Ik heb er in een winkel wel eens aangesnuffeld maar nooit gekocht. Die zwarte (black coconut?) lijkt me heel lekker, en hij ziet er ook heel mooi uit! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk, ben gek op geurkaarsen (nouja sommige dan haha). Ken deze Yankee Candles nog niet, ben benieuwd! Leuk die kortingscode! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah wat een heerlijk pakketje! Ik ben dol op dat soort geurdingetjes. Vooral waxtarts vind ik fijn, die geur blijft meestal nóg langer en sterker hangen dan gewone geurkaarsjes. Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker, ik heb gelijk een bestelling geplaatst, bedankt voor de kortingscode :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oeh dat klinkt echt heerlijk! Al ben ik altijd erg kritisch als het om geurkaarsen gaat, sommige kunnen zo tegenvallen, wanneer je ze eenmaal goed ruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijk pakketje! Geurkaarsen zijn altijd welkom. Als je even boven bent en je loopt terug de huiskamer in waar de kaarsjes aanstaan is dat zo heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geen ervaring mee maar klinkt heerlijk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die lijken me heerlijk! Ik had een brandertje voor van die olieflesjes, daar had ik vaak eucalyptus in. Deze lekt nu alleen dus ik moet iets nieuws kopen! Nu heb ik mijn vanille kaars bijna elke avond aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heb er nog geen ervaring mee maar ze lijken me heerlijk! Ben sowieso een groot fan van geurkaarsen dus misschien maar eens proberen :)

    Xo IDM
    www.ilsedaniellemartina.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nog nooit geprobeerd, maar veel over gehoord! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ook geen ervaring mee, maar lijken me heel lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh dear God! Ik was gister zó trots op mezelf dat ik bij De Tuinen de geurkaarsen heb laten liggen. Ik heb daar 20 minuten staan snuiven als een cokejunk, maar heb dus niks gekocht. Nu moet ik mezelf er dus ook echt van weerhouden om niet 10 kaarsen te bestellen... Welke geur vind je zelf het lekkerst?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. NOg geen ervaring, maar ik wil ze zeker eens uitproberen, hoor er alleen maar goede reacties over.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ben gek op lekkere geurtjes in huis, de waxmelts zijn bij mij favoriet !

    BeantwoordenVerwijderen
  15. De kaarsjes zien er erg leuk uit! Ik ga zeker een kijkje nemen op de site.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oeoeoeh, ik ben gek op keurkaarsen! Die kortingscode ga ik zeker gebruiken =D.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik hou van geurkaarsen! Heb zelf laatst een stash ingeslagen bij ikea.
    Yankee Candles ken ik niet, misschien een idee voor als ik door mijn voorraad heen ben!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het is dat ik nog een hele collectie maxmelts en wierook heb thuis, en mezelf dus heb opgelegd voorlopig even niets te kopen, maar anders zou ik die halve webshop leegkopen denk ik. Zo fijn! Het liefst zat ik elke dag thuis met een boek, thee en een heerlijke subtiele geur in mijn huis.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik wil nog zo graag spullen van dit merk, iedereen is er lyrisch over! :( Haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh ik had verwacht dat ze veel duurder waren joh! Ik hou ook van geurkaarsen, helaas ruiken de meesten zo vies chemisch of extreem zoet. Ben benieuwd naar deze!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuk dit! Ik kende deze nog niet, maar zoiets spreekt me altijd aan. Leuk dat je een korting geregeld hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuke namen voor kaarsen! Toevallig heb ik nu ook geurkaarsen aan, van de IKEA, lekker studentenbudget hihi. Heerlijk :)

    liefs
    theseasarestormy.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Yankee Candle Wax Tarts gebruik ik al maanden met heeeeeeeel veel plezier! Persoonlijk vind ik ze sterker ruiken dan de gewone kaarsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een super leuke actie! Ga van t weekend eens kijken of ik wat leuks ga bestellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heerlijk, niets is lekkerder dan een huis waar een heerlijke geur hangt, leuke actie, ik ga gelijk even kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ohww wat heerlijk! Ik heb de Cinnamon stick candle en die ruikt zooo heerlijk, ik ben benieuwd naar de andere geuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ah, ik ben dol op Yankee Candle tarts. Clean Cotton is mijn ultieme favoriet.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
top