dinsdag 26 juni 2012

IKEA: True Blue










Een tijdje geleden schreef ik al over deze prachtige limited collection van IKEA die is gebaseerd op reizen. Nu komt IKEA wederom met iets nieuws. Deze collectie heet True Blue en is gemaakt met India als inspiratiebron. 

Ik moet zeggen dat ik GEK ben op blauw, maar dan vooral in kleding. Aan blauw in mijn interieur heb ik eigenlijk nog nooit echt gedacht. Maar deze foto's... wow...!

Het leuke aan deze collectie vind ik dat het niet alleen uit textiel bestaat, zoals de vorige, maar dat er ook allerlei andere woonitems zijn. Van kussens, vloerkleden, gordijnen en zelfs een hangmat, tot aan kandelaars, een stoel, schalen, vazen, en hele gave dozen.

De True Blue collectie bestaat uit 43 producten en is vanaf 1 juli a.s. te koop bij de volgende IKEA vestigingen: Eindhoven, Amsterdam, Delft, Groningen en Amersfoort. En hurry, want het is zolang de voorraad strekt!

Wat vinden jullie van blauw in je interieur?


30 opmerkingen:

  1. Normaal zit blauw niet echt in mijn lijstje, maar zo staat het echt geweldig! IKEA is echt een leuke zaak. I love, je komt echt nooit met lege handen thuis hè. Haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hou van blauw. Maar in je huis kan het snel kil worden vind ik. Dan moeten er nog wel wat kleurtjes bij. Maar dan kan het wel heel mooi zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw dit vind ik ook echt mooi! Doet me aan vakantie denken :)
    www.ohlook.biz

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijke collectie weer van de Ikea! Zou niet zo snel voor blauw kiezen in mijn huisje, maar het kijkt toch wel erggg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze foto's zijn inderdaad prachtig, zou alleen zelf ook niet zo snel voor blauw kiezen in mijn huis. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja erg mooi! Duidelijk dat IKEA iemand in dienst heeft genomen die van styling afweet haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, dit is erg mooi zeg! Ik ben helemaal weg van die oosterse sfeer. love it.
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Blauw vind ik super mooi voor in het interieur, maar dan stiekem wel echt heel donkerblauw. Op een muur, of een bank bijvoorbeeld.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, dit is inderdaad heel erg mooi! Ik zou zelf waarschijnlijk nooit voor blauw in huis kiezen maar, zeg nooit nooit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuk! En toevallig woon ik in Groningen, dus moet snel maar eens gaan kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige foto's! Weet alleen niet of ik het nou echt zo snel in huis zo halen, maar zo ziet het er wel heel mooi uit.. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik zou zelf ook niet zo snel voor blauw gaan maar het ziet er wel super leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, heel stijlvol! Hoewel ik het supermooi vind denk niet dat het helemaal mijn kleur is!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ben op je blog beland via Mascha en ik zit echt al uren door alle pagina's heen te bladeren. Je maakt/post echt mooie foto's. Super leuke blog (:

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Super leuk om te horen! Hopelijk blijf je mijn blog bezoekjes brengen!

      Verwijderen
  15. Pas nog bijna 300 followers, nu bijna 400. Hoe leuk meis! (En terecht)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat ziet er goed uit, maandag naar de winkel rennen dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oeh die blauwe vaas vind ik echt prachtig! Alleen ik hou niet van blauw! ;) Voor mij geen blauw in mijn interieur!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik heb eigenlijk niks in deze kleur in huis, maar vind het wel een leuke collectie, er zitten zeker mooie items tussen!
    Ben al een tijd niet meer bij de Ikea geweest, misschien weer eens tijd om er een kijkje te nemen:)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wow echt prachtig! Zou zelf ook niet zo snel aan blauw denken voor interieur, maar als ik dit zie wil je bijna niet anders!

    Travel in Style

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie kleuren! Hoewel ik andere een andere stijl en kleuren in huis heb.. Bij mij in huis zou het dus niet zo passen.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ziet er mooi uit en een leuke blog Jolien! Ik ben aannemer en deze maand geef ik een cadeaubon weg van Ikea t.w.v. E 100,- het enige wat je hoeft te doen is mijn facebookpagina te liken en eind deze week kies ik een winnaar! http://www.facebook.com/asenabouw/app_188698287923220 Groetjes, Murat

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Aw ziet er super leuk uit! Ik vind blauw wel mooi, had ik als kind in mijn kamer. Daarna niet meer, alleen turquoise dat nog een beetje in de buurt kwam. Helaas in Heerlen dus niet, dan maar naar Delft of Amsterdam ofzo ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een gave collectie, ziet er echt heel mooi uit! x

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
top