dinsdag 6 maart 2012

HOTSPOT: Busaba Soho, London











Zoals ik eerder al schreef ben ik normaal gesproken niet echt van de ketens. Ik wil voor Sumo nog wel eens een uitzondering maken, maar vaak verkies is een leuk restaurantje boven een grote tent waar er nog vier van bestaan.

Een vriendinnetje van me woonde een half jaar in Londen en gaf me de tip om bij Busaba te gaan eten. Ik ben nog steeds blij dat ik iets met deze tip heb gedaan want oh boy.. waande ik me even in Thailand!

Zoals jullie misschien wel weten ben ik al een paar keer in Thailand geweest. Het land, de natuur, de mensen en vooral het eten.. I love it! Door dit restaurant, het eten en de thaise serveerster besloten mijn vriend en ik ter plekke om dit jaar weer te gaan. To be continued...

Busaba, eten aan grote tafels tussen andere mensen
(of als je, zoals wij mazzel hebt, samen aan het raam)
9 vestigingen in Londen
busaba.com


27 opmerkingen:

  1. Wat ziet dat eten er lekker uit zeg :) en lijkt me ook wel een gezellige sfeer daar binnen zo op de foto's te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hmmm dat ziet er echt heel lekker uit. En Thailand, gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat ziet dat er heerlijk uit, lijkt me een leuk restaurantje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh wauw, klinkt erg goed en ziet er ook heerlijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. joepie!
    volgende keer dat ik in London ben, ga ik hier zeker heen!
    ps. sumo is wel echt leker!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er goed uit!
    Ik wilde daar ook gaan eten, maar het zat echt stampvol, maybe next time.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jaaaa ik heb hier ook gegeten, super lekker en heel gezellig! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oeh ziet er leuk uit! En Thailand lijkt me ook echt heel erg mooi. Ik weet echt nog niet waar ik heel wil op vakantie:(

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er lekker uit! Jammer dat ik alleen niet naar London ga :(

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh, ziet er heerlijk uit! Ik hou ook echt van Thailand en ga volgend jaar zomer weer, dit jaar ff sparen haha ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ziet eer super uit! Leuke blog heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ziet er heerlijk uit! Wat een mooie foto's weer :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat ziet je blog er mooi uit, heel 'professioneel', haha! Mooie foto's ook.
    Thailand lijkt me echt super, ik zou er heel graag een keertje heen willen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. oh al dat lekker eten, krijg ik honger van!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik krijg weer spontaan trek van je foto's :)

    XOXO

    http://blondefashiontale.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mmmm I LOVE Busaba! Prachtige foto's ook. Heb echt weer zin om te gaan nu als het lunchtime is hier haha. Maar vertrek morgen naar Cambodja, dus zal misschien best nog even genieten van de Engelse kost nu en het Aziatische eten daar ontdekken!

    heb je blog trouwens genomineerd voor een Liebster Blog Award :), meer info op mijn blog.


    Love from London,
    L.

    snakeskinjacket.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Eten ziet er lekker uit en mooi restaurantje ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mhh ik krijg gewoon alweer honger! Ziet er echt super lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hartstikke leuk geschreven. Ik hou ook erg veel van Azie. Vooral China.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. love these pictures! So beautiful :)
    Love Lois xxx

    http://lisforlois.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw, deze plek ziet er echt fantastisch uit.. xx Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
top