zondag 12 februari 2012

Zaterdag op de Lusthofstraat








Rotterdam leuk?! Rotterdam is zo groot. Zo kil. Zo nieuw.

Ik hoor dit zooooo vaak. En elke keer schiet ik weer in de verdediging. Rotterdam is gezellig. Rotterdam is "doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg". Rotterdam is hip. Rotterdam is knus. Ja Rotterdam is leuk! Ik woon hier al jaren met veel plezier en het is tijd om jullie te laten zien hoe leuk Rotterdam is. Daarom de komende tijd meer posts over Rotterdam. Met leuke hotspots en verrassende straatjes. Ik trap af met mijn eigen buurtje, Kralingen. Enjoy!

Vergeten jullie trouwens de give-away hieronder niet?

Fijne zondag!

27 opmerkingen:

  1. Haha, ik ben dus ook zo'n iemand die Rotterdam een kille stad vind. Dus ik lees graag meer over jouw stad! De foto's die je tot nu toe hebt geplaatst zijn in ieder geval erg mooi, dus ben benieuwd wat je verder gaat laten zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Rotterdam is zo ondergewaardeerd, ik vind het echt een heerlijke stad. Ben benieuwd naar je adresjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha ik moet zeggen dat ik vrij weinig met Rotterdam heb (sorry) ik ben zelf echt een Amsterdamse dus ja dat blijft voor mij de beste stad! Wat niet wegneemt dat ik niet geïnteresseerd ben in jouw posts! Je hebt wel hele leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha die mening over Rotterdam heb ik eerlijk gezegd ook dus mooi dat jij de stad nu van een andere kant laat zien! Ik moet zeggen dat deze foto's in mijn beleving al heel niet-rotterdams zijn dus je hebt me nu al verrast. Ben benieuwd naar de rest!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Rotterdam kán best leuk zijn, je moet alleen wel verder kijken dan het winkelcentrum..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kijk, zo hoor/lees ik het graag over mijn stadje! :D
    Ik hou van Rotterdam!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik kom bijna nooit in Rotterdam, maar dit ziet er wel gezellig uit. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Aaah wat een leuk buurtje, helemaal niet wat ik van Rotterdam had gedacht.
    Winkelen vind ik er leuk, maar verder trekt het me niet echt..
    Maar dit mega cute!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een superleuke foto's. Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook een beetje dat vooroordeel van Rotterdam had, maar je hebt me overtuigd met deze foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik moet zeggen dat zijn ook mijn vooroordelen over Rotterdam, maar dit ziet er echt heel gezellig uit! Mooie foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ahhh Rotterdam! Ik ben in Rdam geboren en opgegroeid in Kralingen. I JUST LOVE EVERYTHING ABOUT IT :D

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wij komen nooit in R'dam, alleen in Alexanderium voor de Pri, maar wat lijkt dit op A'dam zeg! Wat woon je in een mooie buurt!

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Amazing pictures, your blog always surprises me :) have a nice week!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een ontzettend leuke foto's zeg, ook ik ben vaak in Rotterdam te vinden maar het is nooit echt mijn stad geweest. Ik weet gewoon niet waar ik zijn moet denk ik ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat hoor ik ook altijd, maar op je foto's vind ik het er erg gezellig uitzien! =)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie fotos! En Rotterdam is inderdaad een mooei stad. Feyenoord!<3

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik kom dus eigenlijk nooit in Rotterdam. En waarom niet? Ik zou het niet weten! Maar ik word nu toch wel nieuwsgierig door je artikel, dus misschien toch maar een keer een dagje Rotterdam. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. HA mijn vriend woont daar echt heel erg dichtbij! In de lambertusstraat. Bij Sfeer is echt zo leuk om te eten, erg lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ik vind Rotterdam ook een van de fijnere steden. veel festivals, rotown ... i love it

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat super leuk, ik ga graag naar Rotterdam! Ik vind het ook vervelend als mensen het afkraken als ze er nog nooit geweest zijn. Het is echt een creatieve, bruisende stad. Ik woon zelf in Amsterdam, waar ik nooit op uitgekeken raak, maar ik vind het juist leuk om andere steden te ontdekken. Nederland heeft echt veel leuke plaatsen. En hoe leuk Amsterdam ook is, het is nogal gehyped en daarom vind ik het echt leuk als andere steden ook uitgelicht worden! Ben benieuwd naar je tips, ik ga gauw weer eens die kant op :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hier nog een Rotterdam fan. Ken je lof der zoetheid? Mijn favoriete lunchroom in Rotterdam.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hee wat grappig je woont bij mijn vriend om de hoek :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
top