maandag 3 oktober 2011

Eet Tip: NAi Cafe Rotterdam











Zaterdag heb ik heerlijk in de zon op het terras van het NAi Cafe gezeten. Het NAi, ofwel Nederlands Architectuurinstituut heeft niet alleen mooie tentoonstellingen maar ook een terras waar een super relaxte en laid back sfeer hangt. Er is gratis Wifi, waardoor veel mensen met hun laptopje onder het genot van een glaasje citroen limonade aan het werk zijn of studeren. De broodjes en salades zijn heerlijk en niet duur, zo tussen de 4,50 en 6,90 euro.

Hoewel ik in leuk gezelschap was, is dit het ideale terras om in je eentje te vertoeven. Niemand kijkt daarvan op. Zijn jullie wel eens in het Nederlands Architectuurinstituut geweest?

14 opmerkingen:

  1. ziet er leuk uit! Mocht ik eens in Rotterdam komen dan wil ik hier zeker eens lunchen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er leuk uiit.

    Nog bedankt voor je comment. Hoop dat je vaker langs komt.

    ninajj.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, ziet er erg mooi uit! Daar wil ik zeker een keer naartoe.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goeie tip. Ziet er inderdaad goed uit het eten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ga daar heel vaak heen. Sowieso ook omdat mijn opleiding interieur architectuur is en we kennis moeten doen op architectuur :) Mooi gebouw ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er erg mooi en sereen uit.
    Als ik eens in de buurt ben van Rotterdam lijkt het me zeker de moeite waard eens te gaan kijken!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I love the photos! that place is awesome! xoxo juls

    BeantwoordenVerwijderen
  8. waow dit ziet er echt heeeel goed uit.. en niet eens duur:) echt leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heey Lief nichie,

    Wat heb je een leuke en creatieve blog!! Ik kwam dit per toeval tegen!!
    Nu zie ik ook eens wat mijn kleine (grote) nicht allemaal meemaakt!!
    Super leuk meis!! Ik kom je af en toe wel bezoeken op deze pagina!!

    Groetjes aan Stein!!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ow wauw, dat ziet er echt lekker uit, vooral dat eten :)!!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben er nog nooit geweest, maar het ziet er wel heel gaaf (en lekker!) uit!
    Ook erg fashion haha ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ziet er super uit, dat gaan wij ook een keer doen als we ooit in R'dam zijn!
    Wat ben jij toch een prachtige dame (nu zeggen wij het ook!)

    X
    H&C

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik kom nooit in rotterdam, dus ben er helaas nog nooit geweest! :( Maar het ziet er wel heel nice uit, dus zal er zeker langs wanneer ik wel in rotterdam ben!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
top