vrijdag 10 juni 2011

Spoiled big time














Tussen alle scriptiestress door ben ik ook nog even snel jarig geweest. Op een woensdag kwamen mijn vriendinnen, kookte ik Thais (wat erg goed in de smaak viel) en kletsten we in no time de avond weg. 24 jaar werd ik. I know, vreselijk oud. In mijn hoofd ben ik nog steeds 18 ;)

Van mijn huisgenootjes kreeg ik een abonnement op de Jackie en mijn vriend verraste me met de Calvin Klein ring die hij vorig jaar persoonlijk verloor, gevold door een Ipad die een paar dagen later arriveerde. Hoezo verwend? Meneer heeft het contract voor zijn eerste baan getekend en is zijn salaris aan het uitgeven voordat het überhaupt op zijn rekening staat.

Met mijn scriptie maak ik grote stappen (gelukkig!) nog eventjes en hij is af! Deze week had ik de laatste twee interviews met Ahold en Microsoft. Jemig, wat is Microsoft een gaaf bedrijf. Wish I could work there!


12 opmerkingen:

  1. dat zijn nog eens echte cadeautjes :)

    nog gefeliciteerd met je verjaardag!!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een cadeaus! Wij krijgen binnenkort ook de Ipad 2, zat bij de nieuwe keuken haha. Ben benieuwd naar het ding. En gefeliciteerd nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heeerlijke kado's! Ik heb dezelfde ring met een zwarte steen van mn boyfriend gehad.. hij is by calvin klein toch? leuke blog en nog gefeliciteerd natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een cadeaus! Nog een gelukkige verjaardag in ieder geval! en ik hou van je nagellak! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd, klinkt super! En een iPad van je vriend, wauw, ik ga deze blogpost even aan mijn boyfriend laten lezen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog gefeliciteerd en wat een leuke dingen zeg! Vooral die Ipad haha. Ik ben al een halfjaar 24, maar ben er nog steeds niet aan gewend.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. nog van harte gefeliciteerd! en gave cadeaus heb je gehad

    Travel in Style | New Blog

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
top