dinsdag 26 april 2011

Take a look inside: my own room favorites Part 2








En toen was het alweer eind april en heb ik al meer dan een maand geen update geplaatst. Ik ben zo mega druk met mijn scriptie (die ik eind juni moet inleveren), dat ik serieus nog niet eens tijd heb om andere blogs te bekijken, laat staan zelf te posten. Ik loop opeens gigantisch achter met Gossip Girl (ondanks de stop midden in het seizoen) en ik heb in geen eeuwigheid meer een woontijdschrift gekocht. Maar daar gaat weer verandering in komen, want ik merk dat ik een beetje ontspanning goed kan gebruiken. Vandaag lekker mijn camera gepakt en gefotografeerd en nu ben ik aan wat updates voor mijn blog aan het werken! 

Het is zo ontzettend leuk om te merken dat mijn blog nog steeds druk bezocht wordt ondanks het gebrek aan nieuwe updates. Ik schrok me dood toen ik de statistieken bekeek: ik ben de 15.000 bezoekers al enige tijd gepasseerd! Thanks allemaal voor het lezen en bekijken van een blog die eens niet alleen over mode gaat! Echt heel erg leuk!

14 opmerkingen:

  1. Leuke dingetjes heb je op je kamer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Volgens mij heb je echt een stoere kamer! Leuk om weer iets te horen van je. Succes met je scriptie!X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je bezoekers! En inderdaad, modeblogs zijn er genoeg! Leuk schrijven en inspiratie halen uit meer dan streetstyle, voor meer dan mode, is interessanter!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. such a great blog, it features everything i like:)
    btw, i live 2 years in belgium:)
    www.thebrunetteworld.com
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey! I just found your blog because of your nice coment and I have to say that I really love it! really, you've got amazing pictures, congrats. I follow you right now
    xoxo
    Juls

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig schilderijtje joh, benieuwd hoe hij er scherp uitziet ^_^

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lovely pics, especially the shoes and the lamp =)

    http://fashionandcookies.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. super tof jurkje! van h&m conscious toch?!
    xx
    www.lechevrenoir.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er suuuupermooi uit!
    Ik herken het Gossip Girl achterlopen verhaal heel erg... dan weet ik dat ik het echt te druk heb gehad haha. Succes met je scriptie!

    XOXO
    http://bohemianbubbles.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Its always lovely to see more of the person behind the blog x

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
top