zaterdag 14 augustus 2010

Daddy van de streetstyleblogs


Picture: http://thesartorialist.blogspot.com/ de eerste echt Streetstyleblogger
Al een tijdje ben ik verschillende streetstyleblogs aan het volgen. We kennen natuurlijk allemaal de fijne blogs van Sabrina van Afterdrk.com of Andy van stylescrapbook.com en iedereen die in de buurt probeert te komen. Nog steeds beleef ik veel plezier aan het dagelijks bekijken van deze blogs maar ondertussen heb ik iets gevonden wat net zo leuk is! Kleine, onbekende blogs van mensen die elke dag een willekeurig (nouja niet volledig willekeurig natuurlijk) persoon op straat fotograferen. Je vindt op deze blogs de mooiste foto's, de leukste mensen en de meest creatieve breinen. Ik zal een paar keer per week mijn favo streetstylepics posten!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
top