zondag 6 mei 2012

Home Details - Going Basic







Op verzoek nog wat home details. Deze keer even geen frutsels en roze dingen in beeld. Geen gekleurde tulpen (ja, daar ben ik nogal gek op) en kaarsjes, maar een basic sfeerimpressie met o.a. een van mijn favo designlampjes.

Vandaag is het alweer zondag, de laatste dag van mijn korte vakantie. Helaas pindakaas. Of eigenlijk niet, want ik heb wel weer zin om aan het werk te gaan. Ik kan gewoon niet zo goed ''niks doen''. Straks ga ik naar ADO tegen de Graafschap. Zolang ze maar niet tegen Heracles moeten spelen, mag ik best in een ander team aanmoedigen toch?

Hebben jullie ook vakantie gehad? Genoten?

Fijne zondag!

At request of some readers, today some home details. This time I'm showing you a basic, plain look. Did you see the lamp? It's one of my favorite design lamps. 

Today is the last day of my short holiday. I don't mind going back to work tomorrow, I just like being a busy woman!
Have a nice Sunday!

28 opmerkingen:

  1. Ziet er mooi uit Jolien! Leuke broodrooster op de laatste foto, en die leren stoel aan de eettafel is ook stoer. Sowieso mooi, zo´n verzameling van verschillende stoelen aan de eettafel.

    Veel plezier bij de voetbal! Ik zeg: dat mag best (ik bevind mij ook ergens tussen Heracles en FC Twente...;) )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt echt een mooi huisje! Veel plezier vandaag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Altijd leuk om binnen te kijken! Ziet er mooi uit! En veel plezier vanmiddag! Ik was vorige week met mijn vriend naar een voetbalwedstrijd, was eigenlijk best wel leuk! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi!
    Ik kan niet anders dan jaloers zijn op je huisje, met mijn bij elkaar geraapte studentenkamer haha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke stijl, echt een mooie inrichting. De bank en keukenstoelen zijn gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi huisje! Ik vind jouw eettafel met verschillende stoelen zo mooi! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je een leuk huisje zeg! oeh. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heel mooi. rusig en basic, toch stijlvol en fashionable.
    loves!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leukleuk! Ik heb toevallig gisteren ook een interieur post gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooie bank!
    Geniet van de wedstrijd, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi ingericht, lekker eenvoudig maar wel iets waar je je thuis voelt! Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb jij toch een leuk huisje. Voetbalwedstrijden zijn altijd leuk haha! Veel plezier vandaag en geniet nog even van je vrije dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Daar zou ik wel in kunnen leven!
    xo
    www.mydutchfashionstyle.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi interieur! Ik houd wel van basic :) xoxo Esther

    www.refreshbug.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk huisje heb je, mooi interieur!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind je bank, vloer en kleed echt leuk bij elkaar! Die bank komt van de ikea toch? Leuk huisje! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ziet er netjes uit zeg! Leuk om foto's van je huis te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw wat een vette foto's!
    Zoiets zou ik zeker ook wel willen!
    XO
    www.Jazzybelleslife.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. lieverdje, bedankt nog voor je tips qua leuke kaartjes ophangen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw, in een woord: PRACHTIG! Echt helemaal mijn smaak, fijne inspiratie voor als ik op kamers ga (nog twee maandjes haha)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Waar is het groene grote kussen van met aztecprint?

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
top